Dagliga funderingar

Hallå alla bloggläsare!
 
Vill börja med att presentera mig som Daniel. Jag är en vinylsamlare i 30årsåldern som även är intresserad av politik och idrott. Vinylintresset fick jag av mina föräldrar som samlade på jazzmusik när jag var liten så man kan säga att jag är uppväxt med både jazz och vinyl i hemmet som format mig något enormt.
 
Gällande idrotten så har jag spelat fotboll sedan ung ålder. För ett tag sedan så anmälde jag och mitt lag oss till korpen. I början tyckte jag det var lite pinsamt att spela där men nu är jag stoltare än någonsin. För varför ska man skämmas? Visst vi spelar inte i allsvenskan men vi rör på oss och har kul.
 
Politiskt så vill jag inte avslöja några sympatier men jag har mina tankar om saker och ting som alla andra. Jag har börjat titta en del på odds riksdagsvalet 2022 då jag faktiskt tror mig veta hur valet kommer gå. Det finns ett parti som kommer överraska. Kanske har jag helt fel men vem vet.
 
Andra bloggar jag följer är bland annat Carl Bildts blogg. Inte för jag är moderat utan för att jag uppskattar en politiker i Bildts klass. Han är väldigt statsmannamässig och proffsig enligt mig. Oavsett vad man tycker om hans politiska uppfattningar. Jag vet att alla inte håller med om det men så är min åsikt iaf.
 
Nu tänkte jag avsluta mitt första inlägg men jag vill tacka er för att ni tog er tid att läsa. Ska försöka uppdatera bloggen en gång i månaden men lovar inget då jag har mycket med annat just nu. Vill ni komma i kontakt med mig är det bara att lämna en kommentar så ska jag försöka svara. All kommunikation uppskattas.
 
Ok det var allt för mig. Tack så mycket! / Vinylfantasten
 
Allmänt | |
Upp